Günlük Gezi Paylaşımları

Bol düşmeli Bol gülmeli

Bu hafta sonu da yeni motor alan Murat arkadaşımızı biraz ormanda gezdirmek için çıkmaya karar verdik. Ancak Cenk’in amacı biraz Murat’ı ve motorunu çamura bulamak olduğunu ben biliyordum. Nede olsa ilk Cenk motor aldığında dağ, tepe, taş, mıcır, su, çamur ne ararsan olan bir tur yaptırmış Cenk’in motoru tanınmayacak hale gelmişti.

Sabah 10 Göktürk’te kahvaltı ile başlayan günümüz. Bol Çamurlu, Bol Düşmeli ve Cenk’in bol bol gülmesi ile devam etti.

Kahvaltıda havadan sudan motorlardan bahsettikten sona yola çıkma vakti gelmişti. Motorların depolarını doldurduktan sonra daha önce Cenk ile keşfettiğimiz Göktürk’ün arkasındaki ormana girmeye karar verdik. Ben çok çamur olacağını tahmin ediyordum. Ama gidebildiğimiz yere kadar gideriz diye çıktık yola. Murat ben ne yapıyorum bunların arasında diyordu sanırım bu arada. Bu güne kadar hep asfaltta kullanmış. Hiç off road yapmamış birisi olarak kesin umarım düşmeden bu günü tamamlarım diyordu. (ve bir tek murat düşmeden tamamladı)

Zaten Cenk Murat’a maceralarımızı önceden anlatmıştı. Nede olsa iş arkadaşları.

Göktürk’ten çıktıktan sonra 15 dk içinde orman yoluna girdik. Bende hemen adrenalin patlaması yaparak motorun götünü başını oynatmaya başlamıştım. Su birikintileri gördükçe dalıyor. Motorun verdiği gücü arazide daha fazla hissetmeye çalışıyordum.

Arkamdakilerde benim sıçrattığım çamurlardan korunmaya çalışıyorlar bir yandan Murat benim lastik izlerimi takip etmeye çalışıyor mümkün olduğu kadar beni yakalarsa Cenk kendi halinde güle güle gidiyordu.

Yollar balçık çamur lastiklerimiz uygun değil ama Cenk’in umrundamı. Bir balçık tepeye geldik Ben ve Cenk çıktık ama Murat çıkamıyor üstelik ilerisi daha kötü Cenk’e dönelim diyorum Murat çıkamaz Cenk çıkar çıkar deyip gülmeye devam ediyor. 5-10dk çamurda debelendikten sonra dönmeye karar veriyoruz. İlerisi kötü aşağıdan bir yol buluruz umudu ile dönüyoruz.

Murat ilk söylediği şey ben daha önce hiç ormana girmedim acayip zevkli ağzı kulaklarında

Yolda İlk dere geçişince geçelim geçmeyelim darken ben kobay gibi atladım ve geçtim. Arkamızdan gelen Murat dere üzerinden geçerken arka tekerleği batırdı cenk onun yanından geçerken durunca motoru yatırdı. Bir yandan gülüyoruz bir yandan motorları kurtarıyoruz. Biraz çabadan sonra dereden geçtik. Hepimiz üşürüz diye kalın giyindiğimiz için terledik ve hemen soyunmaya başladık. Sigara molasında Cenk gene gülüyor. Nasıl geçtik daha derinden de geçeriz dönüşte oradan geçelim. Hadi şu tepeye çıkarsın sen Mehmet deyip hepimizi gazlıyordu.

İlerledikçe yol bitiyor hayvanların yürüdüğü küçük patika yan taraf dere bazen 5-10 metreyi buluyor. Murat dereye uçma korkusu ile arkamızdan geliyor, yerler çamur olmasa biz kesin ağaçların arasında tepelere bile çıkardık. Ama lastiklerin kötü olmasından dolayı motorları düz götürmek bile imkansız. Devamlı yarım debriyaj ile gidiyoruz Cenk balatalardan koku geliyor diyor. Ve yol bitti Cenk ve Murat yürüyerek gittiler ancak pek akıl karı olmadığı için dönme kararı alarak ormandan çıkma kararı aldık

Ben gazımı alamadım dönüş yolunda ABS yi kapattı bir gaza basıyor bir arka firene basıp duruyorum zevkin doruklarına gelmişim. Tam ormandan çıktık Ben motoru kaydırayım derken birde bakmışım YERDEĞİM. Düşmem ile kalmam bir oldu. Hiç bir şey yok hadi yola devam motoru tekrar çalıştırdım hemen ilk yaptığım şey ABS yi gene kapatmak uslanmadım gene kaydıracağım 1-2 gazlamadan sonra yol bitti asfalta çıktık. Artık yapacak bir şey yok orman bitti derken

Ben bir arabayı sollarken adam birden sinyal vermeden sola dönmesin mi? Eee ABS kapalı ama ben refleks olarak ön firene bastım bir kere. Hoop TEKRAR ben YERDEYİM bu sefer ben gidiyorum ama motor benden hızlı gidiyor )) ben 20-30 metre motor 100 metre sürüklendik sonra duruyoruz. Güzel bir düşüşten sonra bende bir şey yok diyerek kalmışım ayağa. Hemen orada bir güvenlikçi elinde bir bardak su ile beliriyor.

Benim motor kayınca arabaya çarpmış ben yerde tanrıyla konuşurken motor araba ile samimiyet kurmuş ☺

Sonuç hiç bir şey yok hem bende hem motorda ☺

EEE bu saatten sonra Cenk durmaz gülmesi hiç bitmedi.

Artık yapacak bir şey yok Cenk in eline düştüm

Toparlandıktan sonra çıktık yola asfalttan Karaburun Murat benim motoru aldı ben de onun motoru ama sıkıcı ormandan sonra yola çıkmak sıkıcı.

30 dk sonra Karaburun’dayız çokta acıktık balık falan derken akşam oldu. Cenk ne kadar Karaburun’da kuma girelim desede lastikler iyi olmadığı için giremedik. Bir dahaki sefere umarım

Murat dönüş yolunda rüzgardan biraz tırsarak gitse de Göktürk’te kahve molasında bol gülmeli bol düşme sohbetli bir muhabbet sonrası evlere ayrıldık

Ama gün bitmedi. Eve dönerken benim arka lastik patladı şambrel olduğu için hemen indi hiç durmadan eve gideyim dedim ve biraz arkası gezerek eve sağ sağlam gittim. Şimdi lastik yaptırma derdi var

Bu arada motorlar ve üstümüz çok kötüydü resimlerde görebilirsiniz.

AMA GÜZEL BİR GÜNDÜ… Ormanda özellikle 2-4km alanda çok eğlendik Murat’ı biraz ite ite götürsek bile eğlenceli bir gündü.